Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

.Volil jsem pana Zemana právě proto,že se mi vžfy jevil jako chytŕý rázný a nezávisle uvažující politik.Co vlastně ve svém článku navrhujete?Snad se chcete v duchu ústavy dívat na to jak prezident jmenuje vládu v čele s Němcovou,  tak,aby ten neskutečný marasmus se všemi opakujícími se skandály mohl nerušeně pokračovat?K čemu by takový prezident byl?Prezident nemůže rozpustit parlament a vyhlásit předčasné volby.Současní poslanci a strany v parlamentu zastoupené si svůj rybník také sami nevypustí.Možná,že je prezidentovo rozhodnutí mohlo nasměrovat k předčasným volbám.Jak je vidět tak nenasměrovalo.Naopak ze všech sil se snaží udržet u koryt v zatuchlém smradu a nutit všechny občany žít v tom smradu s nimi.Vám pane autore se to líbí.Mě né.Já jsem uvítal toto rozčeření stojaté hnilobné vody jako příslib změny a svítající naději.

2 2
možnosti
JM

Člověk může mít obavu, ale proč hned strach? 8-o

Uvědomte si, že ústava je zákon, a jediné co platí je LITERA zákona a je jedno, jestli se komu líbí nebo ne. Jaké parlament vyrobil, takové jsou. Všelijaké "duchy" či "zvyklosti" můžete uplatňovat u Sybilina proroctví, ale ne u zákona.

2 1
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Mladý člověk zajímající se o okolní svět a člen dozorčí rady občanského sdružení ProtiAlt

Josef KuklaVytvořte si vlastní štítek